2023. december 31., vasárnap

Best of... 2023

 

Sziasztok!

Nézzük meg, hogy mik voltak számomra 2023 legjobb könyv élményei.

Bár viszonylag későn - októberben - rázódtam vissza az olvasásban ez alatt a rövid idő alatt is sikerült pár új kedvencet avatnom idén. 😊 

Összesen 4 könyv került be a legmeghatározóbb könyvélményeim közé. Összesen nem ennyit olvastam az elmúlt három hónapban, így minden könyv természetesen nem került kiemelt kategóriába.

Olvasási sorrendben foglalkozunk velük...

1. Colleen Hoover: November 9.

A November 9. volt az a könyv, amivel újra visszacsöppentem az olvasásba. Kettő nap leforgása alatt olvastam el a könyvet, pontosabban kb 34 óra alatt, ami nem majdnem annyi, mint amennyi időt összesen találkozott a történet folyamán a két főhős.

Szóval egy újabb olvasási válságnak vége. Nem tudom merjek e még CoHo-t olvasni, vagy várjak addig, amíg megint olvasási válságom lesz, hisz ezek szerint ez zökkent ki igazán.

Az értékelést itt találjátok: Colleen Hoover: November 9.

2. On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?

2018. Könyvhét... Ott kezdődött e kötet története és soha nem került a kezembe, pedig akkor dedikáltattam is az irónővel, aki azt mondta bátor vagyok, hogy olvasatlanul dedikáltatok.

Erre a kötetre durván két hetet szántam, egyszerűen annyira összejöttek a dolgok, hogy csak melóba menet vagy hazafelé tudtam olvasni, így nem haladtam vele úgy, ahogy igényeltem volna.

Bár a kötet lektorálás szempontjából borzasztóan össze lett csapva, maga a történet egy igazi kis gyöngyszem az olvasásaim között, mindig mosolyogva fogok rá gondolni.

Külön imádom, hogy dedikált példány.

Az értékelést itt találjátok: On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?

3. Colleen Hoover: Verity

Első Kristály pöttyös könyvem, valószínűleg nem az utolsó.

Igazából nem lettem teljesen lenyűgözve, de valamiért mégis meghatározó volt, talán pont azért mert az első női pszichothrilleremről van szó.

Szeretem CoHo-t ezt már párszor kifejtettem, de ebben a zsánerben egyelőre nem győzött meg, tervben van a Layla is, meglátjuk, hátha az majd levesz a lábamról.

Minden esetre két hét alatt az évvégi hajtás közepette remek olvasmány volt.

Az értékelés itt találjátok: Colleen Hoover: Verity

4. Katherine Arden: A medve és a csalogány

Nem is értem, hogy ez a bámulatos kis történet miért csücsült 5 évig a polcomon. Ja igen, mert bár elcsábultam és megvettem a szerelem borító miatt, de annyira elfogult vagyok a Könyvmolyképző kiadóval, hogy féltem, rettegtem, hogy nem fog tetszeni.

Novemberben eldöntöttem, hogy még idén elolvasom ezt a kis gyöngyszemet és sikerült is a terveket megvalósítani.

Szerettem Vászja történetés és most már bátran fogom megvásárolni a trilógia másik két kötetét, sőt Ardennel új kedvelt írót is avattunk idén.

Az értékelést itt találjátok: Katherine Arden: A medve és a csalogány


Ezek lennének nekem az idei év meghatározó olvasmányai... A napokban kikerült már, hogy mikkel fogom kezdeni a 2024-es évet. A karácsonyi otthon tartózkodásom során megint sok-sok kötet tartott velem, amiket mind szeretnék majd az új esztendőben elolvasni.

Remélem továbbra is velem tartottok! 😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése