2023. december 27., szerda

Colleen Hoover - Verity

kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 312 oldal • sorozat: - • fordító: Barthó Eszter • műfaj: New Adult, romantikus, erotikus, pszichothriller • goodreads értékelés: 4,33 • molyos értékelés: 92% 

Lowen Ashleigh, az anyagi csőd szélén álló, küszködő író élete állásajánlatát kapja, amikor Jeremy Crawford, a bestseller szerző Verity Crawford férje felkéri, hogy balesetben megsérült felesége helyett megírja az asszony sikersorozatának befejező részeit.

Lowen megérkezik a Crawford házba, hogy átnézze Verity többévnyi jegyzeteit és vázlatait, remélve, hogy elegendő anyagot talál a munka elkezdéséhez. Csakhogy az irodában nemcsak kaotikus állapotok fogadják, hanem egy önéletrajz is, amit az asszony a legnagyobb titokban írt. A kézirat minden oldala vérfagyasztó vallomást rejt, köztük annak az éjszakának a történetét, ami örökre megváltoztatta a család életét.

Lowen először úgy dönt, hogy nem mutatja meg Jeremynek a kéziratot, mert annak tartalma még több fájdalmat okozna a gyászoló apának. De ahogy a férfi iránti érzelmei egyre erősebbé válnak, rájön, hogy talán mégis fel kéne fedni Verity mocskos titkait.

Egy egyedülálló romantikus thriller a New York Times bestseller szerző Colleen Hoover tollából.


A Verityt születésnapomra kaptam az unokahúgomtól. Tudta, hogy olvastam már CoHo kötetet, és hogy azok mennyire tetszettek. 

Viszont a Verityvel, mint női pszichothrillerrel fenntartásaim vannak, bár felkerült molyon a 2023 best of… polcra. 

A könyv igazából olvastatta magát, mint bármelyik másik Colleen Hoover kötet, ami eddig megfordult a kezeim között. 

Viszont számomra a cselekmény totál kiszámítható volt, azt nem mondható, hogy a történet nem eredeti, mert szerintem nagyon is ötletes. Tetszett, hogy egy író - Lowen - szemszögéből olvashatjuk a történetet, és a könyv a könyvben megoldást is imádtam,  

Veritytől végig borsódzott a hátam, kedveltem és rettegtem tőle. Az önéletrajza volt a legjobb dolog a könyvben, végig azt vártam, hogy Lowen mikor olvas el egy újabb fejezetet. 

Jeremy az odaadó és tökéletes férj, akiről tudtam végig, hogy nem lehet ennyire tökéletes, hisz megannyi tragédia után most a katatón feleségét ápolja rendületlenül és csak előkerültek azok a bizonyos csontvázak a szekrényből. 

Lowen… Nem szerettem, thriller író és nem lát át a szitán, sokszor extrán idegesítő volt. 

Nem tudtam vele azonosulni, de még csak szimpatizálni sem. 

Viszont a szerelmi szál tetszett, a tiltott románcokat kedvelem és a kémia Jeremy és Lowen között kifejezetten jól működött. Végig feszülten olvastam, hogy na meddig húzzák még, mikor fognak végre engedni a vágyaiknak.

Corynak - mint exbarát/ügynök - több szerepet adtam volna, ő egyébként Lowen szempontjából negatív karakternek volt beállítva, de nekem azokban a pici epizódszerepeiben nem volt annyira ellenszenves.

A történet vége pedig hatalmas kérdőjelek hagyott. 

Nem volt lezárva a történet, Lowen ott ült egy férfival, aki egy íróval már végzett és vége. 

Kicsit úgy érzem, hogy CoHo nem véletlenül nem varrta el a szálakat. 


Ezek alapján igazából mondhatnám azt, hogy tetszett, és igazából tetszett is, de… Igen, mindig van egy de. Szerintem ez nem CoHo műfaja, mondjuk más női pszichothrillert nem olvastam még, de nekem nem ez volt erről az elképzelésem. 

Olvastam, mert olvastatta magát, tetszett mert Colleen Hoover stílusa zseniális, de ennyi. Szerintem a kettős érzéseim a könyvvel kapcsolatban még sokáig megmaradnak, nem feltétlenül baj ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése