2018. március 2., péntek

Erin Watt: Papír hercegnő


eredeti cím: Paper princess • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 360 oldal • sorozat: A Royal család • fordította: Sándor Alexandra Valéria • műfaj: New Adult, romantikus • goodreads értékelés: 4,05 • molyos értékelés: 88%


Egy lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához.

Ella Harper nagy túlélő, született optimista. Egész életében városról városra költözött szeleburdi anyjával, küzdött a megélhetéséért, és végig hitt benne, hogy egy napon majd kimászik a gödörből. De az édesanyja halála után végképp egyedül marad.

Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják. Mindegyik Royal fiú karizmatikus személyiség, de egyik sem olyan magával ragadó, mint Reed Royal: a srác, aki eltökélte, hogy visszaküldi Ellát a nyomorba, ahonnan jött.

Reed nem tart igényt Ellára. Azt mondja, nem tartozik közéjük.

Talán igaza van.

Gazdagság. Fényűzés. Megtévesztés. Ella új és ismeretlen világba csöppen, és ha a Royal palotában is életben akar maradni, kénytelen lesz felállítani a saját szabályait.

Ella percek alatt eljut a szegény árva sorstól az amerikai álomig… De tényleg könnyebb az utóbbiban élni?

Kövesd a sorsát te is és éld át egy különleges világ örömét, bánatát!


Hú, hát nem is igazán tudom hol kezdjem. Először is ezek a Royal fiúk engem is teljesen tönkre tesznek.

Ella Harper, 17 éves és vetkőzésből tartja el magát az anyja halála után. Az apját sosem ismerte, annyit tudott róla, hogy Steve-nek hívják és tengerészgyalogos volt.


Az elején komoly azt gondoltam, hogy most ez komoly, mindenki ezért van oda? Aztán valahogy én is beleszerettem. Fokozatosa, egyik Royal fiúból a másikba. És sosem gondoltam volna, hogy ilyet mondok. Sőt hatalmas szentségtörésnek érzem, mivel hűséges típus vagyok, még ha könyves álompasiról is van szó. De eljött a nap, amikor azt kell mondanom, hogy a no. 1 álompasim már nem Cole St. Claire… Hanem Reed Royal és olyan messzire mentem, hogy Cole még a második helyre sem került be, hisz most ott Easton Royal foglal helyet. Azt hiszem vége a világnak… Remélem nem, mivel még sok mindenre kíváncsi vagyok a Royalokkal kapcsolatban.

Ella és a története úgy 50 oldal után ejtett rabul, addig csak azt kérdeztem magamtól mi az istenért olvasom én ezt egyáltalán. Nem kedveltem a lányt, de végül annyira a szívemhez nőtt, hogy csak na. Ahogy kb. minden szerethető szereplő a könyvben. A vége felé annyira kezdtem azonosulni a főhősnővel, hogy Reeddel való közös pillanataiba én is bele-bele pirultam. De szerintem egy jó könyv pont ettől jó.

És akkor Reed Royal, nem inkább Easton. Jobb ha a fiatalabbal kezdem. Imádom a srácot, ez van. Egyszerűen zseniális az egész, ahogy meg lett alkotva, nem tudom, hogy ha létezne azt szeretném e, hogy ő legyen a legjobb spanom, akivel meccset nézünk és ökörködük. Vagy fülig bele lennék zúgva… Mindkettő esélyes.

És akkor a bátyó, Reed. Borzasztóan utálom, de emellett meg annyira imádom. Vannak dolgai, amiket teljes mértékben megértek, és vannak olyanok amikre képtelen vagyok magyarázatot találni. Remélem a Megtört hercegben kicsit több betekintést nyerek a dolgaiba. Reed nem csak egyszerűen tökéletes, mert kívülről valóban annak tűnik. De nekem igazából az a rengeteg titok teszik, amit magában tart. Remélem Ellával sikerül majd az összesre fényt derítenünk.

Van még három Royal fiú, de ők bevallom nem hagytak bennem túl sok benyomást. Mármint azon kívül, hogy van egy olyan érzésem, hogy Sawyert és Sebastiant én még fogom nagyon szeretni. Nem tudok mit tenni, oda vagyok az ikrekért, a Harry Potter sorozatban is a Weasley ikrek voltak a kedvenceim.

Mindent összevetve borzasztó pozitívan csalódtam, és úgy érzem a 30 könyv/év lehet idén kevés lesz, de akkor legyen igazam.

A Royal család: Papír hercegnő Megtört herceg Cifra palota • Megkopott korona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése