2018. március 14., szerda

Erin Watt: Megtört herceg


eredeti cím: Broken Prince • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 346 oldal • sorozat: A Royal család • fordította: Sándor Alexandra Valéria • műfaj: New Adult, romantikus • goodreads értékelés: 4,09 • molyos értékelés: 89%

Fülszöveg

Kikötői ökölharctól az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét.

Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorba állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe.

Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa.

Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást.

Talán igaza van.

Gondolataim a könyvről...


Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Royalék totál szétestek.

Ella meglépett, Reedtől pedig elfordultak a testvérei, mert tudták, hogy ő tehet arról, hogy a lány távozott.

Örültem neki, hogy kicsit megismerhettük a történetet Reed szemszögéből is. Tetszettek ezek a részek, főleg akkor amikor már Ella újra a családdal volt. Gideon még annyi szerepet sem kapott ebben a részben, mint az előzőben, szóval a legidősebb fiúról továbbra sem tudok nyilatkozni.

Reed továbbra is a kezében tartja a szívem. Jobban belehabarodtam, mint az első részben. Talán mert most már nem csak a rossz fiút látom benne, hanem egy teljesen más oldalát is megismerhettem, ami szintén nagyon tetszik.


Easton… Jaj, de imádom a srácot. A humora nálam mindent vitt. Sajnáltam az elején, hisz Ella távozása őt viselte meg a legjobban. Nem tudom továbbra sem, hogy őt vagy Reedet szeretem jobban. A mérleg nyelve egyre jobban hajlik Easton felé.

Az ikrek is picit közelebb kerültek a szívemhez. Bár nekik sem jutott túl sok szerep ebben a történetben. Remélem egyszer kiderül, hogy Lauren tudja e, hogy mindkét Royal fiú a pasija igazából.

És akkor térjünk rá Ellára. Elvégre ő a női főszereplőnk. Szerettem a vívódásait, hogy hinni akart Reednek, de nem bírt benne megbízni. Illetve annak is nagyon örültem, hogy végre a sarkára állt Jordannel szemben.

Akiben pedig hatalmas pozitívat csalódtam az Callum volt. A Royal apuka bebizonyította, hogy nincs vaj a füle mögött és, hogy sokkal többet tud, mint gondoltuk. Nagyon becsülöm, ahogy próbál újra becsatlakozni a családi életbe. Jobb későn, mint soha, nemdebár.

Viszont a könyv vége… Totál lesokkolt, alig várom a folytatást, egy történetnek így nem lehet vége, nem aludtam semmit…

A Royal család: Papír hercegnő • Megtört herceg Cifra palota • Megkopott korona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése