2023. november 16., csütörtök

Októberi összegzés

 Sziasztok!

Rég volt ilyen bejegyzés, aminek főleg az az oka, mert nem nagyon olvastam... Ha olvastam is hébe-hóba és évente 4-5 könyvet. Most megint rákaptam az ízére, ami nem is baj, mert idő közben 50 felett lett a könyvek listája a polcomon, amik olvasásra várnak.

Na, de először is nézzük mit kaptam a hónapban.

A születésnapomon haza látogattam és felpakoltak Leiner Laura könyvekkel. Ciki, de még a Szent Johanna Gimi végéig sem jutottam, viszont most már ott csücsül a polcomon a Kalauz is hozzá, ezen kívül a Bexi sorozat, az Iskolák versenye sorozatok, a Bábal (amit már olvastam ebookként és az egyik kedvenc könyvem), az Akkor szakítsunk (szintén digitálisan olvastam), a Remek!, az Ez is remek!, a Random, a Közhelyek, a 40 nyári nap és a Mindig karácsony. Szóval megvan a teljes Leiner Laura életmű, kivéve a frissen megjelent kötet! 😁 

Már csak idő kellene hozzá, hogy olvassam is mind. 😅 

Jövőre tervezem legalább az SzJG-t befejezni és pár nem sorozat köteten is átrágni magam, akkor talán gyorsabban haladok majd velük.

És ha már születésnak... Az unokahúgom immáron 18 éves és töretlenül imád olvani! 💚

Kedvesen kipuhatolózta, hogy mennyire nyerte el a tetszésem CoHo November 9. című története. Azt hittem kölcsön szeretné, de mint kiderült rafináltan ajándékot keresett számomra, amivel nagyon meg is lepett.

Tehát unokahúgomtól kaptam születésnapomra Colleen Hoover: Verityét. CoHo-val eddig csak szerelmi történetekben ismerkedtem, a Verity más műfaj, de sok jót olvastam róla, novemberben szeretném elolvasni is majd.


Na és akkor nézzük meg mit olvastam októberben! 👀

A hónap első kötete Colleen Hoover - November 9. volt. A történet hamar beszippantott és megint azt éreztem, mint régen, hogy nem akarok sem enni, sem inni, sem aludni, míg el nem olvastam az egészet. Sajnos kellett ennem, innom és aludnom is, sőt még dolgozni menni is, így 3 nap alatt jutottam a végére.

CoHo rászolgált a hype-ra, egyszerűen zseniális, illetve Sándor Alexandra Valéria fordításai zseniálisak, imádtam a történet minden egyes sorát.

Szép lassan CoHo is megy a piedesztára Simone Elkeles és Maggie Stiefvater mellé nálam. 😍

Ha már ennyire belelendültem az olvasásba, akkor muszáj volt olyan könyvet leemelnem a polcról, ami egy olyan sorozat része, amit szerettem, de valahogy ezzel a kötettel szenvedtem. Ez jelen esetben Jessica Sorensen - The ​Destiny of Violet & Luke – Violet, Luke és a sors című műve volt.

9 nap kellett, hogy a végére érjek, az eleje borzasztó döcögős volt, sem Violet sem Luke nem bírta megtartani a figyelmem, pedig kedveltem mind a két karakter, aztán kb. a könyv felénél annyira felgyorsult minden, hogy onnantól kezdve csak faltam az oldalakat.

A sorozat magyar zárókötete már a polcomon, de az novemberi vásárlás, így majd akkor írok róla. 😊

És amit a hónap végén olvastam és nem értem a végére még az a Korcsok volt R. J. Hendontól. A 2018-as könyvhéten szereztem be a kötetet és dedikáltattam is, de valahogy minden próbálkozásom kudarcba fulladt olvasás közben.

Ez most már lesz, tudom, érzem. Nem fogom feladni! El fogom, el kell olvasnom ezt a kötetet!😉
Mivel hónap közepén kerül ki ez a bejegyzés novemberi olvasó listát nem készítek, de terveim szerint decembertől újra lesz TBR bejegyzés is! 😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése