2018. június 30., szombat

Júniusi összegzés


Sziasztok!

Ezentúl a hónapzárás picit más lesz… Lesznek olyan hónapok, amikből kimaradnak majd a vásárlások, hisz erősen vissza kell magam fogni. Jelenleg 30+ könyv csücsül a várólistámon, és amíg ezt nem redukálom 10 körüli számra, nem szeretnék könyvet venni.

Na, de a havi beszerzésről… A könyvheti bejegyzésben leírtam, hogy mi az a 14 könyv, amit sikerült a Vörösmarty téren beszereznem, így azokról nem írok most. Viszont volt még egy-két aminek nem tudtam ellenálni.


A Könyvmolyképzőnél jutalomkönyv akció volt, igy nem tudtam ellenállni, hogy fél áron ne rendeljem meg A lány és a farkast, illetve a Beastley - A szörnyszívűt. Már régóta tervben volt mindegyik kötet, hisz nem csak a klasszikus újrameséléseket (Mentsük meg Júliát!) szeretem, de a mesék átiratait is. Így már nagyon várom, hogy olvashassam mindkettőt. Ha fél áron lett volna a Csók pont jókor, akkor azt is megrendeltem volna.

Emellett rákaptam a Rukkolára. Úgyhogy két könyvet már szereztem onnan, az egyik Lakatos Levete: LoveClubja, a másik pedig a Virágot Algernonnak… A második könyv már megérkezett. Andi nagyon ajánlotta, így teszek majd egy próbát, ha nem tetszik, akkor visszadobom az oldalra.

És akkor térjünk rá az olvasásokra… Remekül sikerült a júniusi TBR listámat szinte maradéktalanul teljesítenem. Büszke vagyok magamra.

A hónapot egy remek Ulpiusos könyvel kezdtem, a Heti csajjal, amit bevallom nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog. De elvarázsolt Fable és Drew története. Várom már, hogy sort keríthessek a második kötetre is.


A hónapot C. S. Lewis csodálatos világával kezdtem és végre befejeztem a narniai kalandokat. Nem volt nehéz újra felvennem a fonalat, és bevallom őszintén olvastam volna még Aslanról és a gyerekekről.

E két kötet után kezembe vettem Szélesi Sándor Kincsem című kötetét. Kicsit lassan haladtam vele a menetrendemhez képest, de nem bántam meg az olvasást. Imádtam a magyar csodakanca és gazdája történetét. Biztosan olvasni fogom majd a trilógia másik két részét is.

És most még folyamatban van Böszörményi Gyula Ambrózy báró eseteinek első része. Annyira megfogott a 20. század végi Magyarország, hogy nem akartam azonnal kilépni belőle. Eddig nagyon tetszik. Bár a hétvégén szeretném elolvasni, valószínűleg ez jól átcsúszik júliusra.

A +1 könyvre nem volt időm, de augusztusra szerintem elolvasom azt is. Legalábbis nagyon tervben van, miután sikerült beleolvasnom és rájöttem, hogy nincs félni valóm.

A júliusi TBR listám kifejtésével jövő szombaton érkezem, de a polc már molyon megtekinthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése