2018. június 10., vasárnap

Könyvhéten jártam...


Sziasztok!

Gondoltam, így kipihenve a tegnapi nap fáradalmait, írok picit az élményeimről.

Reggel hétkor indultunk Sopronból családostul. Nővérem megígérte, hogy elvisz minket, unokahúgom pedig már két napja nem aludt, úgy várta.

Bábolnán megálltunk kajálni, szóval 3/4 11-re értük a Vörösmarty térre. Úgy kb. fél óra alatt elköltöttük a költőpénzünk és maradt a dedikálásokra várás.

14 könyvet sikerült szereznem. Próbálom gondolatban összeszedni, milyen sorrendben vásároltam őket.

Első kitérőn a Főnixesekhez volt, hisz tudtam R. J. Hendon: Korcsok című könyve nélkül nem távozhatok a rendezvényről. Szóval a zuhogó esőben beverekedtem magam a letakart standhoz és minden segítségnyújtást elhárítva megszereztem a már rég hőn áhított könyvet.

Ezután feltűnt a Móra, ahová könyvet adtam le. Ezt is kipipálhattam viszonylag korán.

Utunk következő végpontja a 21. század Kiadó volt, ahol vászontáskát kaptunk két könyv mellé, szóval megvettem A fény, amit elvesztettünket, illetve A hatalom című kult könyvet.

Majd elindultuk a főállomáshoz, a Könyvmolyképző Kiadóhoz. Itt elég sok mindent sikerült szereznem. Két könyv volt, ami nélkül nem távozhattam, ezt pedig be is sikerült szerezni, így most már a polcomon figyel a Nyűgök és nyalánkságok, illetve a Szabadulás is. Emellett még pont elcsíptem Fekete Judittot, így vettem egy Az őrület határán Arany pöttyöst, amit azonnal dedikáltattam. Illetve az utána lévő On Sai dedikálásra is már a frissen szerzett Apa, randizhatok egy lovaggal? kötetemmel álltam sorban.

Emellett zsákbamacskát is szereztem, ami nem más mint Guillermo del Toro: A kór című Hard Selection sorozatának első kötetet, kíváncsi vagyok.

Elég sok Ambrózys legyezőt kaptam, szóval lehet nyereményjátékot is fogok belőle hirdetni.

On Sai dedikálás közben átvettem még egy molyon lebonyolított könyvvásárlásomat, ami egy eléggé megosztó kötet, de a sorozatot imádtam belőle, szóval majd meglátjuk én is utálni fogom e A varázslókat.

Maximnak is igyekszem esélyt adni, szóval náluk is zsákbamacskáztunk, meg két könyvet is vettem még. A szerelmünk illata, illetve a The One - A tökéletes páros nagyon felkeltette az érdeklődésemet. A meglepi könyv leírása alapján arra következtettem, hogy a 7esével lesz, de az Ezer csillag lapult a csomagban. Nem vagyon csalódott, meglátjuk... Illetve kaptam ajándék bögrét.

Merre jártam még. Agave könyvek közül is volt olyan ami miatt mentem, de végül kinn nem volt nekik, azt majd jövőre beszerzem valahonnan. Itt is két könyvet vettem, a Soseholt, illetve a Ready Player One-t.

Délután még meglátogattuk a Book24 standját itt végre megvettem Lakatos Levente: A tiltás gyönyöre című könyvét. Végül ezt nem dedikáltam, addig már nem tudtunk várni.

És akkor a dedikálások...

Első "áldozatom" Fekete Judit volt. Aki egy végtelenül cuki nő.

És senki nem tolongott nála, pedig szerintem nagyon klassz kis arany pöttyöst hozott össze. Kicsit beszélgettünk az esőben, kérdezte, hogy jártam e hasonló cipőben, mint a főhőse, és megköszönte, hogy az idő ellenére ott voltam és dedikáltattam vele.

Ezután nem mentem nagyon messze, hisz hamarosan On Sai következett. Ő is aranyos volt. Közölte, hogy hatalmas bátorságra vall, hogy olvasatlanban dedikáltatom a könyvét. Majd majdnem összeboronált a mögöttem sorban álló sráccal. Remélem nagyon tetszeni fog a történet, és akkor legközelebb már mondhatom neki, hogy mennyire imádtam.

A két dedikálás után ebéd szünetet tartottunk. Majd úgy elüldögéltünk a KFC-ben, hogy 3/4 kettőkor vettem észre magam és futottam vissza Szélesi Sándor dedikálására. Majd kicsit levert a víz, hogy a KMK stand előtt nem ül senki, mire beugrott, hogy az Alexandránál dedikál.

Odaértem ötvenötre. Majd előhalásztam a hátizsákomból a Kincsem példányom, és ott helyben el akartam sírni magam... Az eső miatt kegyetlenül nézett ki. De a szerző viccesen megjegyezte, hogy pont úgy néz ki, mintha sokat olvasnám, szóval ne bánkódjak.

Ezután komótosan visszaballagtunk a Főnixhez, hogy ott megvárjuk R. J. Hendont. Bár arra nem számítottam, hogy Szélesi Sándorral együtt fognak ott dedikálni. Nagyon jót mulattunk rajta, míg a Korcsok szerzőjét vártuk, hogy nem is kellett volna úgy rohannom, ha ott is találkozunk úgyis.
35065770_1532130313580794_1095122772494909440_n.jpg
Bábolnán megálltunk kajálni, szóval 3/4 11-re értük a Vörösmarty térre. Úgy kb. fél óra alatt elköltöttük a költőpénzünk és maradt a dedikálásokra várás.

R. J. Hendon nem volt túl bőbeszédű, közös kép készült rólunk, bár nem tudom, hogy hol lesz majd fellelhető. Megleltem a közös képet. Viszont én is siettem már, mivel szerettem volna elindulni haza.

Nagyon elfáradtam. De megérte, remélem jövőre is eljutok.

2 megjegyzés: