2024. január 2., kedd

Decemberi összegző

 

Sziasztok!

A december kicsit kaotikusra sikerült, de talál az újra aktív időszakomban ez volt az egyetlen hónap, amikor tényleg nem került új könyv a birtokomba.

Viszont néhány megmérkezett otthonról, így az első fél évre eltervezett olvasmányaim itt is vannak már velem.😍

Szóval térünk rá, a mit olvastam részre! 👀

On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?


A hónapban fejeztem be On Sai ifjúsági fantasy kötetét, ami tetszett nagyon. Bár lassan haladtam vele, ez csak részben a könyv hibája, hisz mint már azt molyon és a bejegyzésben is kifejtettem rengeteg lektorálási problémával találkoztam benne. Ha néha becsúszik egy-egy elírás, félre gépelés az nem szokott zavarni, emberek vagyunk, aki dolgozik az hibázik, de ennél a kötetnél úgy éreztem, mintha egy munkafázis valahol kimaradt volna.

Mindentől függetlenül szerettem, megmosolyogtatott és melegséggel töltötte el a szívem.

Colleen Hoover: Verity


Bár hasonlóan egekbe magasztalhatnám CoHo pszichothriller kötetét is... Viszont nem utáltam, fogok még esélyt adni Colleen ilyesfajta próbálkozásainak, de egyelőre nem győzött meg. Nekem kiszámítható és néhol unalmas volt a cselekmény, viszont a stílus továbbra is teli találat, nem tudtam letenni, azért tartott sokáig az olvasás, mert inkább nem olvastam, amikor tudtam, hogy nem nagyon van időm, mert ha beszippantott, akkor az egész világ elfelejthetett.

Katherine Arden: A medve és a csalogány


Igazi téli olvasmány, pont karácsony délután fejeztem be. És még így az év végén új kedvenc írót is avattam ezzel a kötettel. Szerettem Vászja és az orosz mondavilág lényeinek történetét. Sosem gondoltam, hogy ennyire elvisz majd, de ahogy érzékelem, nem nagyon van mostanában olyan kötet, ami ne vinne el. Várom már, hogy beszerezzem az északi erdő legendája további köteteit.

És a + 1 kötetet is elkezdtem, de a Mindig karácsonyról majd a januári összegzőben nyilatkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése