2023. december 2., szombat

Novemberi összegző

 


Sziasztok!

Nézzük miket vásároltam és olvastam az előző hónapban. Nem vagyok csalódott, amennyi egyéb elfoglatságom van mostanában igen büszke vagyok erre a számra és arra is, hogy elértem a több mint 1000 oldalt az évben. 😊

Kezdjük a sort a mit vettemmel? 👀

November 13-án két könyvvel is gyarapodott a magánkönyvtáram. 😁 Az egyik Scarlett Sheridan: Sandy Bells kötete volt, amit ingyen hozhattam haza. Esküszöm megtetszett a fülszöveg és talán nem fogom falhoz csapni, ha igen még egy könyv elhagyás játszhat vele kapcsolatban.
És amiért aznap eredetileg mentem a Fable+Drew trilógia harmadik kötete volt, a Három megszegett ígéret. Tudom, hogy ez csak itthon 3 kötet, vagyis találtam egy városi legendát, miszerint a negyedik is megjelent az Ulpius-ház gondozásában, de az még ennél is fellelhetetlenebb. Nézelődök, hátha... de sajnos sok esélyt nem fűzök hozzá, hogy valaha az enyém lehet a Négy év múlva...

És a hónapban befutott a Könyvmolyképző raktárvására is, ahol 6 új kötettel gyarapodtam. Ebből 2 volt csak impulzus vásárlás, mert annyiért nem hagyhattam ott, ez a 2: A bukás és az Örök sötétség. Guillermo del Toro: A kór című regényét még 2018-ban kaptam egy Könyvheti zsákbamacska alkalmával. Nem olvastam még, sőt el is akartam adni, mert nem vagyok egy Sötét örvényes olvasó, de most úgy döntöttem, hogy adok egy esély a trilógiának, jövőre sort is kerítünk rá. A Lament - A látó szerelmét már a hónapban el is olvastam és imádtam, alap volt hogy Maggie Stiefvater kötet jön majd a csomaggal. 😊 És az sem volt kérdés, hogy a Violet, Luke és az esély is a kosárban landol, hisz feltett szándékom újra találkozni velük, hogy befejezhessem a magyarul megjelent Véletlen sorozat kötetit. Simone Elkeles is lehetne impulzus vásárlás, de aki szétnéz a blogon az tudja, hogy hatalmas rajongó vagyok és ezt a duológiát ennyi pénzzért otthagyni vétek lett volna, jövőre várom hogy Simone megint elképréztasson. 😍

És akkor lássuk mit olvastam? 👀

A Korcsok olvasása átnyúlt erre a hónapra, nagyon lassan haladtam R. J. Hendon fantasy - sci-fi kötetével, nem azért mert nem tetszett, egyszerűen mostanában lassan haladok mindennel... Szerettem Rany és a kutyák történetét és izgatottan várom már, hogy a Gyomlálót és a Médákat is a kezembe foghassam. Ez tényleg egy olyan magyar kortás író által írt könysorozat, ami megérdemli a figyelmet! Mondjuk én az alapsztori miatt az első perctől kezdve elfogult voltam ezzel a kötettel... 🙈

A hónap második olvasmánya, így a Lament - A látó szereleme lett. Imádtam Maggie Stiefvater - Shiver sorozatát, tervezek egyszer egy újraolvasást, hisz azokhoz értékelés nincs fenn a blogon, de a Sinnert megtaláljátok, ahol ódákat zengek Maggie írói munkásságáról. A Lament értékelése is fenn van már és ott is ódákat zengek. 😍
Ezek után nem kérdés, hogy hamarosan a Holló fiúk is felkerül a kívánság listámra.

Szintén magyar szerző és szintén dedikált könyv, akár csak a Korcsok. A hónap utolsó olvasmánya nem más, mint On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal? című kötetet. Sőt, szintén a 2018-as könyhéten vásároltam és dedikáltattam. Kb. a történet felénél járok és halkan megsúgom... IMÁDOM! 😍 Szerintem december első hétvégéjén be is fejezem.

Ez nem egy olyan kötet volt, hogy többször belekezdtem, ez csak kallódott a polcon, mert mindig volt más, mindig volt fontosabb.



Úgy néz ki a hónap a fantasyknek kedvezett, nem volt tudatos összeválogatás, de így sikerült. Ezek mind impulzus olvasások voltak, most viszont indén először (és utoljára) megtervezett hónapot kezdtem.

Kíváncsi vagyok mit sikerül teljesíteni, lassan összepakolom a következő évre az évtervezőt molyon, aztán szerintem keresek egy reális olvasási kihívást a goodreadsen jövőre és olvasok, decemberben is rendelek KMK szeretet csomagot, muszáj 😅 nem leszek meg a 49 könyvvel júliusig! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése