2023. december 29., péntek

Januári olvasmánylista

 

Sziasztok!😊

A decemberi TBR listát sikerült szinte tökéletesen megvalósítani. Nagyon büszke is vagyok magamra, de erről majd a havi összegzőben mindenképp részletesen fogok beszélni.

Most nézzük mit tervezek januárra, ha már olvasásról van szó.

1. Meghan March: Vágy és hatalom

Még egy Cosmopolitanhez volt ajándékba, csak azért vettem meg az újságot, mert könyv volt hozzá. 😂

Sosem olvastam még Álomgyár kiadós könyvet. Tudom, hogy erotikus kötet lesz, ami nem áll tőlem távol. Vinteden nézegettem már a további köteteket, hisz ez is egy sorozat kezdő. Egyelőre nem vagyok olyan bátor, mit Guillermo del Toro köteteivel voltam, hogy ismeretlenül beszerzem a másik kettőt.

Meglátjuk, hogy mennyire szippant be ez a fajta ponyva iroladom.



2. Maggie Stiefvater: Ballada – A holtak éneke

Na ettől nem félek. A Lament olvasása után tudtam, hogy záros határidőn belül olvasni szeretném a Balladát is. Viszont még jó, hogy haza mentem karácsonyra, mert én azt hittem, hogy ez a kötet itt tanyázik a kislakásban, de nem ott figyelt a nagy könyves polcon.

Nem hiszem, hogy csalódni fogok Maggie-ben, és ha ezt is befejezem már startolok is rá a Hollófiúk kötetekre.



+1 Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 1. - Kezdet

Minden hónapban egy-egy LL könyv kerül a "+1" kategóriába. Ennek az az oka, hogy anno félbe hagytam a sorozatot, az első 3 kötetet olvastam, de nincs fenn értékelés a blogon, viszont jelentkeztem egy molyos kihívásra, ahol újra kell olvasni az SzJG-t. Én csak az első hármat olvasom újra, a többi szépen felkerült az éves tervezőmbe is. Kíváncsi vagyok, hogy most milyen hatással lesznek rám Laura könyvei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése