2023. december 2., szombat

Decemberi olvasmánylista

 


Még 2018-ban kezdtem el előre meghatározni, hogy az aktuális hónapban mit olvassak, aztán ahogy egyre kevésbé sikerült teljesítenem ezeket a célokat úgy egyre inkább alábbhagyott a lelkesedésem... El-el maradoztak a TBR listák és végül én is el-el maradoztam a blogolástól.

Idén igyekszem minden régi jó szokásom újra éleszteni. Ilyen volt az olvasás is.

És akkor nézzük mik azok a könyvek a polcomról, amiket a hónapban igyekszem majd elolvasni. Nem tűztem ki vállalhatatlanul sokat, az elmúlt két hónapot alapul véve egy reális listával készültem. 😊

1. Colleen Hoover: Verity

Két apropó miatt is olvasni szeretném. Egy: születésnapomra kaptam az unokahúgomtól. Kettő: molyon jelentkeztem a Verity olvasás kihívásra, és bár jövő májusig van időm teljesíteni, még idén szeretnék szerezni egy plecsnit. 😁
Az meg már csak hab a tortán, hogy a könyvmolyképzős kihíváshoz is felhasználhatom, kicsit nagy falatnak ígérkezik a júliusig 49 könyv, de igyekszem, talán sikerül. 😊




2. Katherine Arden: A medve és a csalogány

A medve és a csalogány régóta várólistás, megjelenés előtt beleszerettem a borítóba. 😍 Viszont egész eddig nem emeltem le a polcról, viszont mivel decemberben már itt a tél épp ideje elkezdeni ezt a csodálatos fantasy regényt. Kíváncsia várom ezt a remek történetet. 😊





+1: Leiner Laura: Mindig karácsony

Októberben kaptam unokahúgomtól a Leiner Laura köteteket és már akkor kitaláltam, hogy szeretném karácsonykor ezt a kötetet olvasni. Viszont a mostani olvasási teljesítményemmel nem biztos, hogy karácsonykor lekerülhet a polcról. Viszont ide rakom plusz könyvnek, hátha sikerül mégis elolvasnom. 😊








Ennyi lenne a december, az ünnepvárásához igyekeztem hangulatos olvasményokat is választani. Remélem sikerül teljesíteni és ki tudja, lehet belelendülök és plusz kötet is el lesz olvasva még a hónapban. 😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése