2019. április 3., szerda

Még élek...


Sziasztok!

Rég jártam erre… Úgy éreztem így a Könyvfesztivál előtt már illő dolog lenne bejelentkezni, hogy élek még, nem tűntem el. Kicsit gatyába ráztam a blogot, újra feltöltöttem az eltűnt képeket, illetve kicseréltem az idei olvasási kihívásra a tavalyit.

Júniusban még bizakodó voltam, viszont az év második felében össz-vissz 3 könyvet voltam képes elolvasni. Ennek több oka is volt…

Először is júliusban helyzet jelentettem, hogy kiskutyásodtunk. Ez olyannyira lekötött, hogy a 8 hétben amíg a pöttöm lurkókat nevelgettem kb. egy betűt sem olvastam.

Aztán egy kiskutya nem gadisodott, végül én vettem magamhoz, saját kutya lett. Hope lett a neve és időm nagy részében őt nevelgetem, most már 9 hónapos nagylány.

Emellett pedig szinte a kiskutyákkal egy időben belépett az életembe egy fiú is… Régóta ismertem, de most sikerült mind a kettőnknek jó időben, jó helyen lenni. Januárban költöztem hozzá, 350 km-re az eddigi otthonomtól és a kiskutyám mellé már egy morgós macskát is kaptam. Még nem mindent sikerült ide utaztatnom, a költözéskor 3 könyv jött velem, a többi a nővéreméknél van. De ezt a három könyvet sem emeltem le a polcról egészen mostanáig.

Mióta itt vagyok munkát keresek, időm nagy része ezzel telik, mondhatnátok, hogy miért nem olvasok? Most lenne rá időm… Hát vicces, hogy nincs, melósabb egyedül háztartást vezetni, még akkor is, ha csak egy 50 m3-es lakásról van szó. Így eddig zömében ezt csináltam, illetve sorozatokat néztem.

Viszont megint ott tartok, hogy nem köt le semmi, millió részt láttam már millió sorozatból, más kell, ez már nem kapcsol ki. És így került a kezemben a Cifra palota… Ez most kikapcsol, és újra azt érzem, hogy jó olvasni.

Igyekszem újra rákapni az ízére, lefekvés előtt olvasgatni picit, házimunka után nem a tv távirányítóhoz nyúlni, és szép lassan az otthoni látogatások alkalmával elhozom a könyveimet is.

Sok változáson megy majd keresztül a blog, ahogy most én is, igyekszem rendszeresen jelentkezni.

A Könyvfesztivált idén is kihagyom, így állás nélkül egyelőre nem engedhetek meg magamnak egy könyvet sem, nem hogy könyves rendezvény!

Csóközön,
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése