2018. július 7., szombat

Júliusi olvasmánylista


Sziasztok!

Itt is vagyok az ehavi TBR-ral. Az előzőt szó-szó sikerült végül végrehajtani. Bár a Böszörményi kötetet félbehagytam, nem nagyon tetszett… De ezt kifejtettem.
Ebben a hónapban sem estem túlzásba, főleg miután láttam, hogy a Leányrablás Budapesten át fog csúszni ennek a hónapnak az elejére is.

Fekete Judit: Az őrület határán


A Könyvhéten beszereztem ezt az arany pöttyöst, és dedikáltattam is az írónővel, ha már az eső dacára ott üldögélt és várta, hogy valaki megszólítsa. Sok jót hallottam a könyvről, már várom, hogy olvashassam. És plusz pont, hogy nem is olyan hosszú mű.







R. J. Hendon: Korcsok


El sem tudom mondani, mennyire vártam már ezt a könyvet. Mióta felkerült a polcra mindennap nézegetem, bevallom lehet ezért küzdök most minden mással. A Korcsok egy sci-fi regény, és tudjátok, hogy azok - bár imádom a műfajt nézni - eddig nem voltak nagy barátaim, viszont most már ideje bele(l)esnem ebbe a műfajba is. Talán ez a kötet végre eltalálja a szívem.






Lauren Brooke: Szabadulás


Ez a Heartland sorozat 3. kötete. Az első kettőt nagyon szerettem, így nem nagyon volt kérdés, hogy a Vörösmarty térről nem térek haza enélkül a könyv nélkül. A történet a tv képernyőn keresztül varázsolt el először, majd próbáltam fellelni a PoniClub által kiadott köteteket, de nem nagyon találtam. Így lemondtam róla, majd egyszer csak észre vettem, hogy kedvenc kiadóm szárnyai alá vette a sorozatot és végre olvashatom a történeteket. Üröm az örömben, hogy a kötetek egyenként kb. 150 oldalasak, így nem sok időt tölthetek el évente a kedvenc lovas farmomon.



On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?


És akkor a július a magyar írókról fog zömében szólni, hisz a negyedik - és egyben utolsó - könyv, amit a hónapban szeretnék olvasni, az On Sai önálló kötete. Semmit nem olvastam még az írónőtől, de sok jót hallottam róla, viszont még egy sorozatba nem akartam belekezdeni, így választottam ki ezt a kötetet. Meg bevallom stílusilag ez áll hozzám a legközelebb, így talán nem lőhettem mellé.






Ez lenne a júliusi olvasmánylistám, nem túl hosszú köteteket választottam, hogy biztosan tudjam tartani az olvasást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése