2018. július 14., szombat

Félévzárási pánik book tag


Nem szoktam ilyeneket csinálni, de ez most nagyon megtetszett :)

1.) A legjobb idei olvasmányod.


Annyi jó könyvet olvastam idén… Nem egyszerű a választás, és úgy döntöttem, hogy nem is egy könyvet mondok. Úgy érzem az eddigi legjobb könyv(ek) Colleen Hoover és Tarryn Fisher közös könyvei, a Never, never mindhárom kötetét viszonylag rövid idő alatt olvastam ki. És minden pillanatát imádtam. Mivel százpár oldalas az összes így akár egy könyv is lehetne.

2.) A legjobb folytatás, amit idén olvastál.


Ez talán nehezebb, mint az első… Olyan folytatást szeretnék írni, aminek az első kötetét nem idén olvastam. Viszont ilyen sorozatokkal eléggé rosszul állok. Aztán beugrott, hogy Tammara Webber Easy-ét még tavaly olvastam. Így rögtön meg is lett a legkedvesebb zárókötetem eddig, ami nem más, mint a Sweet - Édesem. Imádtam Boyce és Pearl történetét. Talán jobban, mint a sorozat tényleges főszereplőiét. Kevés olyan könyv van, amit újra akarok olvasni, de ez a kötet feliratkozott erre a listára.

3.) Friss megjelenés, amit nem olvastál még, de szeretnél.


Van két Könyvhétre megjelent kötet, ami nagyon felkeltette az érdeklődésem, meg is vásároltam őket, de olvasni még nem sikerült. Az egyik a The One - A tökéletes páros, a másik pedig a Szerelem illata. Vicces, hogy mindkét könyv Dream válogatás, és eddig nem nagyon volt szerencsém a Maximos könyvekkel. Talán majd most megkedvelem a kiadó YA könyveit.

4.) Legjobban várt friss megjelenés az év második felére.


Talán amit a legjobban várok az Melissa Albert: The Hazel Wood című kötete, ami az Alexandra gondozásában jelenik majd meg. Gyönyörű a borító, remélem megtartja a kiadó, illetve a fülszöveg alapján is egész megnyerőnek tűnik.

5.) Legnagyobb csalódás.


A betű mágusa volt talán idén eddig a legnagyobb csalódás. Sokkal, de sokkal többet vártam tőle, főleg mivel első kötet. Azért majd belekukkantok a folytatásba, hátha csak rosszkor voltam rossz helyen és ezért volt ennyire nyögve nyelős.

6.) Legnagyobb meglepetés.


Talán a Papír hercegnő… Az első pár oldal után nem gondoltam, hogy ennyire imádni fogom. Alig várom már a sorozat további köteteit. Főleg Easton története érdekel, de bármi jöhet, aminek köze van Royalékhoz.

7.) Kedvenc új szerző.


Idén több új íróval is megismerkedtem, de kedvencnek csak Jenny Hant tekintem. Imádtam a Song lányokról szóló két történetét, alig várom a trilógia utolsó kötetét. Illetve tervben van a Nyár-trilógiája is.

8.) Új fikciós szerelmek.


Ez totál egyértelmű… Boyce és Pearl szerelme lett eddig idén az abszolút kedvenc. Ha viszont a kérdés az, hogy én kibe szerettem bele, akkor viszont a válaszom Liam Wilderbe és a Royal fiúk közül főleg Eastonba.

9.) Legújabb kedvenc karakter.


Ez fogós kérdés. Végig nézve az idei olvasmányokon végül mégis csak egy név ugrott be. Nem tehetek róla, a Kincsem még nagyon friss és nagyon pozitív élmény, ezért az én eddigi kedvencem Sztáray János gróf volt.

10.) Egy könyv amin sírtál.


Callie és Kayden története megríkatott. Én egyébként is könyvön/filmen sírós típus vagyok, meg úgy általában sírós… Viszont nem mostanában akadt a kezembe olyan könyv, amin pityeregtem volna, aztán megismerkedtem Callie-vel és Kaydennel és bőgőmasinává változtattak. Viszont imádtam minden pillanatát.

11.) Egy könyv, ami boldoggá tett.


Nem egy könyv volt, hanem rögtön hét… A Narnia krónikái engem boldoggá és újra gyerekké tettek. A harmadik kivátelével mindegyik tetszett.

12.) Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttál.


Képregény adaptációkon kívül nem nagyon láttam könyvadaptációt… Egyrészt nem nagyon vagyok oda értük, mivel filmek terén mostanában kb. csak a horror jöhet szóba nálam. De a Deadpool 2 nagyon tetszett, illetve a sokak által lehúzott Fekete párduc is.

13.) Kedvenc kritika, amit írtál.


C. S. Lewis: Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény. Valamiért különösen büszke vagyok rá.

14.) Legszebb könyv, amit idén vásároltál.


Bár a könyv annyira nem tetszett, mégis A betű mágusa a legszebb a polcon, de A fény, amit elvesztettünk és gyönyörű borítót kapott.

15.) Melyik könyveket szeretnéd elolvasni még az év végéig.


Feltétlenül szeretném a The One - A tökéletes párost, a Hamuvárost, a Loveclubot, a Galaxis útikalauz stopposoknakot, A felhők fölött 3 méterrelt és A varázslókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése