2018. június 3., vasárnap

Monica Murphy: Heti csaj


eredeti cím: One Week Girlfriend • kiadó: Ulpius-ház • 284 oldal • sorozat: Drew és Fable • fordította: Szabó Olimpia • műfaj: New Adult • goodreads értékelés: 3,94 • molyos értékelés: 84%


Átmenetiség. Ezzel a szóval jellemezhetném az életemet az utóbbi néhány évben. Átmenetileg dolgozom, amíg meg nem szabadulok innen. Átmenetileg a kisöcsém anyukája vagyok, mivel anyánk szart sem törődik velünk. És átmeneti csajszi vagyok, mert könnyen megkaphat bárki. Legalábbis a pletyka szerint.

Most éppen Drew Callahan átmeneti csaja vagyok. Ő az egyetemi futballcsapat sztárja, és körülrajongják. Gyönyörű és édes srác – és rejtőzködőbb, mint én. Ő vezetett be engem ebbe a hamis világba, ahol láthatóan ki nem állhatnak engem. És ahol mindenki akar tőle valamit. Bár az egyetlen dolog, amit, úgy tűnik, ő akar, az…

Én vagyok.

Már nem tudom, mit higgyek. Csak azt tudom, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni.

Mindörökké.



Amikor megvettem a könyvet kivételesen nem csak a gyönyörű borítóval voltam elfoglalva, hanem kivételesen elolvastam a fülszöveget is. Szóval most tényleg első sorban az fogott meg, amit olvastam. (Vagyis az is...)

Fable az elején nekem nagyon ellenszenves volt, majd egyre jobban magamra ismertem benne. Drew pedig titokzatosnak akart látszani.

Igen, akart... mármint Fable eléggé adta a hülyét, szóval nála be is jött. De én úgy 20 oldal olvasás után minden csavarra rájöttem magamtól, így a vége meglepetést nem okozott.

De térjünk rá a szereplőkre. Először is Fable-re. A szőke lány csaposként dolgozik az egyetem mellett egy szórakozóhelyen. Nem éppen szent életű húsz éves. Emellett van egy öccse, Owen, akiért tűzbe menne. Részben miatta is vállalja el Drew ajánlatát.

Drew, a gazdag, jóképű srác, aki mégis 3000 dollárt fizet egy lánynak, hogy a barátnője legyen. A fiú furcsa titkokat őriz, amelyekről jobb szeretné, ha senki nem tudna. Emellett védőpajzsra van szüksége a családjával szemben hálaadáskor. Fable elég sok haverjának meg volt már az egyetemen, részben ezért is választotta.

Viszont arra egyikük sem számított, hogy valódi érzéseik lesznek egymás iránt.

Kiszámítható volt a történet, de ettől függetlenül nekem tetszett. Még A betű mágusával kezdtem el párhuzamosan olvasni, viszont félre raktam, és úgy voltam vele, hogy ez a párszáz oldalas kis szösszenet remek kikapcsolódás lesz majd az után.


Végül is így is lett. Fable és Drew története amolyan esős délutánra remek olvasmány, feltéve ha semmi eget rengetőt nem vársz tőle. Hisz ez egy furcsa családról szól, akik tele vannak titkokkal, inkább egymás előtt, mint az olvasó előtt. És egy kapcsolatról, amit megvettek, majd valódi érzelmek alakultak ki. Ha szereted az ilyeneket, mint én is, akkor nagyon bátran ajánlom, hogy vedd a kezedbe és tölts el vele egy délutánt.

Drew és Fable: Heti csaj Második esély pasi Három megszegett ígéret

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése