2018. június 2., szombat

Mit veszek a Könyvhéten?


Lassan finish-be érünk... Egy hét múlva ilyenkor már a standok között fogok bóklászni. Életem első könyves rendezvényére készülök és borzasztóan izgulok is.

Molyon már többen megosztottak bejegyzéseket a "mit veszek/milyen dedikálásra megyek" témakörben. Én bevallom várni akartam ezzel még picit, de már kezd annyira eluralkodni rajtam a Könyvhét-láz, hogy gondoltam jobb nekem is most már realizálnom magamban mennyi az annyi.

Eddig bármit megláttam az volt a reakcióm, hogy ez is kell, meg az is kell, de őrült módjára nem rohanhatok végig az összes standon és harácsolhatok össze egy havi fizetésbe kerülő könyvkupacot.

Így arra jutottam egy bejegyzésbe összegyűjtöm a kívánságlistám, ami ott a helyszínen biztosan még bővül majd, de igyekszem ésszerűen költekezni.


Az első stand és a főállomás, ahol mindenképp vásárolni is fogok az a Könyvmolyképző standja. Azt hiszem ezzel most nem okoztam nagy meglepetést. A képen látható 4 könyvet mindenképp szeretném, emellett lehet egy CoHo kötettel is eljövök, illetve On Sai: Apu, randizhatok egy lovaggal? kötete is játszik, főleg a dedikálás miatt, illetve Fekete Judit arany pöttyöse. Ha zsákbamacska lesz, akkor lemondok a Colleen Hoover könyvről. :)


A többi kiadót egybe tárgyalom. Mivel ott nem tudok kiadónként ennyit felsorolni külön külön.


A Korcsok az a kötet, amit izgatottam vártam már egy jó ideje. Aztán a Könyvhetes zónában láttam, hogy 9-én dedikál is R. J. Hendon, így nem nagyon volt kérdés, hogy mikor is fogom beszerezni a kötetet. Emellett Victoria Schwabbal kapcsolatban is motoszkál bennem a kíváncsiság, szóval most már engedek a nyomásnak és én is neki veselkedek az Egy sötétebb mágia trilógiának. Annyian szeretik és - bár csalódtam a Kai Meyer könyvben - ez talán nekem is tetszeni fog.

Tervben van még mindkét magyarul megjelent Meg Rosoff kötet, a Majd újra lesz nyárt már olvastam és eredeti borítóval szerettem volna, de egyszerűen lehetetlen beszerezni, szóval kezdek barátkozni a filmes borítóval, meg a más kötetnek is ez a koncepciója, szóval együtt biztos jól fognak mutatni a polcon. És ha már Európa kiadó, akkor biztos muszáj lesz szétnéznem.

A Maximnak nem nagyon sikerült eddig a szívembe lopnia magát, de adok még nekik esélyt A szerelem illatával. Remélem ez a kötet most már majd felkerül a de jó Maximos könyvet olvasni listámra.

Emellett foglalkoztat még a General Press és az Anthenaeum Kiadó közös meglepi doboza a B3-om. Ha még akad náluk elfekvőben mire oda érek, akkor egy olyanra biztosan benevezek. Hisz ha a 3 könyvből csak egy tetszik akkor is megérte.


És akkor elérkeztünk az izgibb részhez. Életem első könyvdedikálásaihoz. Jó unokahúgom révén már jártam SzJG találkozón, de én magam nem álltam sorba egyik Szent Johanna Gimi kötetemmel sem, valahogy úgy éreztem, hogy nincs rá szükségem.

Viszont most az a meggyőződésem, hogy ha már Könyvhét, akkor csináljuk rendesen, szóval az egész napomat betábláztam dedikálásokkal. Főleg KMK-s szerzőket látogatok meg, de a könyvízlésemből kiindulva ebben semmi szokatlan nincs. Egy dolgot sajnálok, hogy Böszörményi Gyula vasárnap fog dedikálni.

11-kor az első megállónk Fekete Judit dedikálása lesz, csak majd még előtte be kell szereznem a könyvet, ami karácsony óta (mióta felfedeztem, hogy létezik) kívánságlistás.

Ezután délben On Sai is dedikál, így akkor valószínűleg nem nagyon mozdulunk a stand vonzáskörzetéből.

Kis pihi, meg bóklászás fél háromig és akkor a Főnix műhelynél elkezdődik az egyik legjobban várt dedikálásom. R. J. Hendon könyve nagyon remélem, hogy tényleg tetszeni fog.

Majd haza indulás előtt még ötkor oda ugrok a Book24 standjához - vagyis előbb, mivel biztos gigászi sor lesz - hisz Lakatos Levente dedikál majd. Bevallom semmit nem olvastam még Levitől, de jó ideje foglalkoztat már a dolog, mivel imádom az erotikus romantikus műfajú könyveket. Róla meg eddig csak jót hallottam.


Ezeken kívül még van egy fontos küldetésem a Móra kiadónál. Még pedig könyvet kell leadnom, mivel egy Rukkolán elkelt könyvem ott lelt új gazdára. A hölgy azt mondta lehet, hogy a fordítóval is találkozom, amikor arra járok. Naponta 10x ismételgetem magamban a dolgot, úgy félek, hogy itthon marad a kötet... De hát csak nem. :)

Ennyi lenne a Könyvhetet várom bejegyzés sorozatom. Majd egy élménybeszámolót biztos írok. És nem hiszem el, hogy még egy hét. Bár keddig tutira itthon leszek betegen, az a pár nap utána meg gyorsan elrepül.

Most a Heti csajt olvasom, lassan végzek, holnap szerintem értékelés is lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése