2018. június 5., kedd

Júniusi olvasmánylista


Sziasztok!

Nem csináltam még ilyen TBR jellegű dolgot sosem, de mivel ma vettem egy kis füzetet, amibe szeretném vezetni az olvasásaim, illetve a bloggal kapcsolatos dolgokat, úgy döntöttem, hogy most én is megpróbálom összeszedni, miket szeretnék ebben a hónapban elolvasni.

1. C. S. Lewis: Az ezüstrón

Úgy érzem végre ideje befejeznem a Narniai kalandozásokat. És bevallom tartottam picit ettől a kötettől, hisz hőn szeretett Pevensie testvéreim már nem térhetnek vissza ebbe a csodás birodalomba. 

Viszont nagy meglepetésemre egy ültő helyemben eljutottam a 100. oldalig. Jill és Eustace remek utánpótlásnak bizonyul.

Valószínűleg a héten az utolsó kötettel is végzek, legalábbis a tervek szerint.




2. C. S. Lewis: A végső ütközet

Az utolsó Narnia krónikái kötetet várom is, meg nem is.

Végre befejezhetem a sorozatot, de emellett meg el kell majd búcsúznom egy csodálatos világtól.

Nem csak Narniáért fáj a szívem. Hiányozni fog Digory, Polly, Susan, Peter, Edmund, Lucy, Eustace és Jill is.

Ez a 8 gyermek nagyon közel került a szívemhez az utóbbi hónapokba. És féltem, amikor kényszer pihenőt tartottam, hogy lehet többet a kezembe sem veszem a történeteket. De jót tett a halogatás...

3. Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten

Borzasztó kínos, de már több, mint egy éve pihen a polcon a kötet és eddig akármennyire győzködtem magam, hogy igenis én Böszörményit akarok olvasni, valahogy nem vitt rá a lélek, most viszont feltett szándékom a hónapban ezt a kötetet elolvasni, had legyek végre én is Ambrózy rajongó.








4. Szélesi Sándor: Kincsem

Imádtam a filmet. Tudom, tudom sok köze nincs a könyvhöz, ez már a fülszöveg alapján kiderült számomra.

Viszont már egy ideje beszereztem a kötetet, így illene most már belekukucskálnom, hisz állítólag olvastatja magát rendesen. Remélem így lesz. Várom ezt is nagyon.






+1. James Goss - Douglas Adams: A halál város

Igen, ez ilyen +1-ként került fel erre a listára. Először is most már muszáj barátkoznom a sci-fivel is. És mi lehetne erre jobb, mint egy Doctor who kötet. Őszig még úgyis ki kell bírnom a sorozat nélkül, addig pedig barátkozok ezzel a kötettel.

Illetve tervben van a Shada megvétele is.

Valamint, ha megbarátkoztam ezzel, talán júliusban jöhet is majd Douglas Adams Galaxis útikalauza.




Ez lenne tehát a júniusi olvasmány listám. Nem eget rengetően hosszú, de szerintem kényelmesen végezni tudok vele. Csak ugye a könyvheti beszerzések ne szóljanak közbe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése