2018. május 24., csütörtök

Megjelenésre várva...


Sziasztok!

Mint már a KMK-s bejegyzésnél is említettem itt is vagyok a második bejegyzéssel, ami azokat a könyveket fogja tartalmazni, amik még felkeltették a figyelmemet más kiadóknál.

Fumax


Victoria Schwab már egy ideje foglalkoztat, az Egy sötétebb mágia sorozatát is szeretném beszerezni a könyvhéten, legalábbis az első részét mindenképp. A fülszöveg alapján semmi kétségem, hogy tetszeni fog e. Illetve van egy booktuber, akinek eléggé adok most már a szavára, és Andi agyon hypolja Victoriát, szóval megpróbálkozok vele én is.

Főnix Astra


A fülszöveg már akkor megfogott, amikor először olvastam. Majd mikor rájöttem, hogy R. J. Hendon fanfictionjeit imádtam, nem is volt kérdés, hogy muszáj lesz beszereznem. Talán ezt várom a legjobban az összes könyv körül. Plusz szombaton megyek, amikor az író dedikál is. És mondtam már, hogy a borító mennyire meseszép?!

Maxim


Ez mondjuk lehet, hogy már meg is jelent, sőt valószínű, de valamiért én mindig Könyvheti megjelenésként tartom számon. Cuki történetnek tűnik, amolyan esős napra pont jó lesz. A betű mágusával még küzdök, jó de sok a szerkesztési hiba. Azt hiszem belepillantok majd picit, és ott eldöntöm szeretném e megvenni, vagy sem.

General Press


Lehet ez is kapható már. Viszont ezt is kedves történetnek találtam. Semmit nem olvastam még sem a kiadótól, sem pedig a szerzőtől. Kíváncsian várom...

Könyvmolyképtő Kiadó


Nem tehetek róla, amikor megláttam már nem akartam kibővíteni a másik bejegyzést, gondoltam ennek a végén is jó lesz. A Holdbéli krónikák is tervben van már egy jó ideje. Viszont ez a történet Csodaországban játszódik. Rólam pedig tudni illik, hogy imádom az Alice Csodaországban-t. (Főleg a Tim Burton és Jhonny Depp féléket) Majdnem annyira imádom, mint az Óz, a csodák csodáját. Ezt a könyvet tutira nem hagyom ott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése