2018. május 31., csütörtök

Májusi összegzés


Sziasztok!

Egy újabb hónap eltelt, amikor megint nem bővelkedtem olvasási kedvben. A havi összefoglaló kicsit más lesz, mint az eddigiek. Először az olvasásokról mesélek picit, majd a vásárlásra is kitérek.

A hónapot az Utóirat: Még mindig szeretlekkel kezdtem. Jenny Han újra elvarázsolt. És kezdem úgy érezni, hogy az agyam nem nagyon akar befogadni mást, csak KMK-s könyveket.

Ez viszont egy kicsit frusztrál, hisz más kiadóktól is annyi jó könyv figyel a polcon, de egyszerűen képtelen vagyok. Talán majd ősszel, ez a nyár valószínűleg a Könyvmoly képzőnek kedvez.

Ez után Percy Jackson, a villámtolvaj kalandját vettem a kezembe, amiben bevallom kellemeset csalódtam. Nem gondoltam, hogy ennyire elvarázsol majd ez a 12 éves fiú. Hiába, Harry Potteren szocializálódtam. Na jó Rick Riordan is sokat hozzátett a remek szórakozásomhoz.

Majd végül leemeltem a polcról Tammara Webber: Sweet - Édesem című kötetét. Kicsit féltem is tőle, de Tammara már kétszer elvarázsolt, és ez most sem volt másképp. Szóval a VP-s várólistám mindenképp csökkent ezzel a két kötettel.

Aztán itt van Kai Meyer: A betű mágusa című Maxim kiadós könyve. Két hete már biztos szenvedek vele, ha nem több. A felénél túl vagyok, nem adom fel. A történet tetszik, csak egyszerűen annyira nem köt le. Meg vannak egyéb problémáim is, de ezeket a gondokat a bejegyzésben fejtetem ki.

És akkor térjünk át a mit vettem részre. Hónap elején megfogadtam, hogy minden pénzt megspórolok a Könyvhétre, amit tudok. Hát nem igazán jött össze, de mentségemre szóljon, hogy mind kihagyhatatlan volt.


Az első szerzemények Monica Murphy Drew és Fabel trilógiájának első két része volt. A harmadik egyenlőre fellelhetetlen, de nem adom fel. A könyvek darabját 890-ért vettem egy újságosnál. Nem sok Ulpius-házas könyvem van. Viszont egy New Adult könyv már a polcon figyelt tőlük, amit nagyon szerettem. És elöljáróban elárulom, hogy a hónapban még egyszer meglátogattam a kedves nénit.

Aztán a már említett A betű mágusát is beszereztem. Furia története már egy ideje izgatott. Aztán amikor épp rossz passzban voltam a Tescoban sétálgatva ráakadtam a kötetre. Sokkal gyönyörűbb élőben, mint elképzeltem.
A történet számomra nem annyira hozta az elvárásokat, de nyilatkoztam róla, már az előző bejegyzésben.

Aztán ahogy mondtam még egyszer betévedtem a hónapban ahhoz az újságoshoz, ahol már leltem Ulpiusos kincseket. Most sem tértem haza üres kézzel. Marian Keyes könyvét nem egészen egy ezresért vettem. Bár előbb lecsekkolhattam volna, mert ez egy sorozat második kötete, de sebaj, majd meglelem valamikor az elsőt is.

Illetve, ha már ott voltam, beszereztem egy Cosmot és ezzel az első Álomgyáras könyvem. Már izgatottan várom, hogy milyen lesz a kötet. Ha nem tetszik még mindig túladhatok rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése