2018. április 13., péntek

Colleen Hoover, Tarryn Fisher: Never, never 3. - Soha, de soha 3.


eredeti cím: Never, never 3. • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 112 oldal • sorozat: Never, never • fordította: Matyola Melinda • műfaj: Young Adult, romantikus, misztikus • goodreads értékelés: 3,48 • molyos értékelés: 91%


Tudod, ki voltál valaha és ki akarsz lenni a jövőben?

Silas Nash és Charlize Wynwood kénytelen elmélyedni a múltban, hogy megoldják saját rejtélyeiket. Versenyt futnak az idővel, hogy megtalálják a szükséges válaszokat, mielőtt mindent elveszítenek.

Vajon vissza tudják szerezni, ami egyszer már az övék volt? Visszakaphatják-e a régi énjüket?



Múlt pénteken, amikor megkaptam az e-mailt, hogy a csomagom végre a futárnál van, nálam boldogabb ember nem is létezett.

Nagyon vártam már, hogy kezemben tarthassam Silas és Charlie befejező történetét. Kíváncsi voltam már, hogy mi történt e két fiatallal, ami miatt 48 óránkét elvesztik az emlékezetüket.

A titokra végre fény derült, de mielőtt erre rátérnék egy kicsit a két szereplőnkről.

Silas volt itt is a központban, legalábbis számomra mindenképp. A srác most kivételesen tökéletesen emlékszik az elmúlt két napra. Viszont Charlie megint elveszítette az emlékeit. Nagyon szerettem, ahogy próbálta elhitetni a lánnyal, hogy vele is megint megtörtént, csak hogy vele tölthesse a következő 48 órát.

Az is nagyon tetszett, hogy most már a testvéreik is segítettek rájönni, mi is folyik itt, bár egyáltalán nem hittek a főszereplőinknek. Charlie húgát egész megkedveltem.

Ez a történet azért nőtt nagyon a szívemhez, mert egyszerre valóságos, és mégis átjárja a misztikum, a varázslat. Az utolsó kötetben, pedig Silasék is válaszút elé érkeznek, hogy miben hisznek valójában.

Nekem nagyon tetszett az amnéziájuk oka. Borzasztó romantikus, bár én woodoora, boszorkányokra és hasonlókra gondoltam, de számomra ez így ahogy van megfelel.

Ezen a köteten végre tudtam nevetni is, imádtam ahogy Charlie és Silas újra megismeri egymást. Illetve a legtöbb mókás percet a Silas mondja... játék okozta.

Ez a könyv is olyan, hogy egyik szemem sír a másik nevet. Hisz vége a sorozatnak, ami úgy szívemhez nőtt februárban. Viszont végre választ is kaptam a kérdéseimre.

Ha valaki valami különlegesre vágyik, annak csak ajánlani tudom ezt a három rövidke történetet.

Never, never: Soha, de soha  Soha, de soha 2.  Soha, de soha 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése