2018. április 30., hétfő

Áprilisi összfoglaló


Furcsa hónap ez az április... Végre itt a tavasz, lehet kinn olvasni, én pedig picit olvasási válságba kerültem.

A hónapban ennek hatására semmit sem vásároltam, mármint könyv téren nem. De csomagom ettől függetlenül érkezett, mivel mint már a márciusi összegzésnél írtam, előrendeltem a Never, never harmadik, egyben utolsó részét.

Izgatottan vártam a csomagot, hisz ajándékkönyv is lapult benne. Igazából most is úgy jártam, mint a Szeretet csomaggal. Örülök is a könyvnek, meg nem is.

Eddig ha ajándékkönyves csomag érkezett a Könyvmolyképző Kiadótól, általában egy önálló regény,, vagy egy sorozat kezdő kötet lapult a dobozban. Most viszont kétszer is úgy jártam, hogy sorozat záró érkezett.

Tudom ez a kiadónak nagyobb biznisz, mivel így esélyes, hogy megrendelem a sorozat első kötetét/köteteit is.

A múlt havi csomagban a Ballada volt, májusban rendelem meg hozzá a Lamentet. Ezzel nem is lett volna nagy gond, mivel Maggie Stiefvater az egyik kedvencem, így egyébként is tervben volt, hogy a többi könyvét is elolvasom.

Viszont a mostani ajándékkal bajban vagyok... Marie Lu: Champion - Bajnok című könyvét kaptam. A molyon egész jó értékeléseket kapott a sorozat, de nagyon vacillálok, hogy akarom e én ezt olvasni, eddig még csak egyik részének borítója sem mozgatott meg annyira, hogy fontolóra vegyem.

Tudom nem a borító alapján kellene dönteni, de én már csak ilyen vagyok, szeretem a szép könyveket... Tudom a maga nemében ezek is szépek, de az én ízlésemtől távol állnak.

Mindemellett hatalmas késztetést éreztem könyvfesztiválozni, ám végül mégsem kerekedtem fel, hogy a nagyfaluban töltsek egy hétvégét és könyvek tömkelegével bővítsem amúgy sem szegényes várólistámat.

Szóval e hónapban se a magánkönyvtáram, se az olvasmánylistám nem nagyon bővült. A Never, never sorozat zárókötetét olvastam el, illetve a Testcselt, amire már rég kíváncsi voltam és bevallom belezúgtam Liam Wilderbe. Amivel még próbálkoztam az A felhők felett 3 méterrel. Egyenlőre vakvágány a könyv, tetszik, meg minden, de nem tudok rá hangolódni, lehet pihentetnem kellene...

Amilyen lendülettel neki álltam az új évnek, úgy kezdek leereszteni, ahogy jön a jó idő. Valószínűleg inkább a nem megfelelő könyvek a probléma...A Narnia köteteket parkolópályára állítottam, 5 kötet után picit megcsömörlöttem, de májusban szeretném befejezni a sorozatot. A következő hónapra azért már bizakodva nézek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése