2018. március 31., szombat

Márciusi összefoglaló

Egy újabb hónap elszállt. Bevallom nagyon gyorsan telik az év, legalábbis nekem mindenképp. Mintha tegnap lett volna szilveszter, erre már a márciusnak is vége.

Na, de a pénztárcám a hónapot sem úszta meg. Ha minden igaz, hét könyvet vásároltam, melynek egy részét még nem kaptam kézhez.

Hónap elején még akadt valamennyi a múlt havi fizumból, így könyvre költöttem. Megvettem Simone Elkeles: A vonzás szabályai című kötetét, amit már olvastam, de nem saját példányként, viszont imádom a sorozatot, így muszáj volt végre a polcra is felhelyeznem a második Fuentes testvér történetét.

Úgy a hónap feléig remekül bírtam mindenféle kísértés nélkül, de nem én lennék, ha végül nem kezdtem volna két kézzel szórni a pénzt.

A Könyvmolyképző kiadónál előrendeltem a Never, never 3. részét, amit miatt az egész csomagot csak negyedike után kaphatom kézhez.

Emellett volt Fortuna kuponom is, szóval rendeltem egy Percy Jackson könyvet, méghozzá az elsőt, a villámtolvajt. Egy ideje szemezek vele, a filmek nem nagyon tetszettek, de azt olvastam a kettő tűz és víz. Szóval adok neki egy próbát, meg hát olvasásra fogékony unokahúgom is biztos kézbe veszi majd egypárszor.

A kuponon az állt, hogy 3 könyv után kapok még egyet ajándékba, én meg hát ezt ki nem hagyhatom, szóval egy újabb rubin pöttyös kerül majd a polcra a Testcsel révén, amivel már nagyon-nagyon rég szemezek, alig várom, hogy olvashassam.

Az ajándékkönyv rejtély, de szeretjük a meglepetéseket, nem?

Szóval ez lesz az a csomag, amiről itthon azt fogom mondani, hogy áprilisban rendeltem.

A Book24.hu lett az új kedvenc webáruházam, főleg az állandó 30%-os kupon miatt, és a foxpost ingyen szállítás miatt.

Hónap vége felé megkaptam a múlt havi táppénzem, amiről teljesen megfeledkeztem, szóval hatalmas meglepi volt a pénz, amit gyorsan el is kellett költeni.

Megrendeltem végre A felhők fölött 3 méterrel és a Téged akarlak című könyveket. A molyon eléggé ellentétes értékeléseket olvastam, főleg az első kötetről. De mivel a filmeket imádtam, úgy éreztem muszáj végre megvennem a könyveket is, sőt mivel elvileg idén jön a harmadik kötet is szeretnék minél előbb időt szakítani az olvasásukra is. Igazából azért vártam eddig a vásárlásukkal, mert molyon láttam, hogy jön az egységes borító hozzá. Úgy meg már mégis csak más lenne, szóval ezért most döntöttem a rendelés mellett.

Végül pedig teljessé vált a Tökéletes kémia trilógiám, hisz a Láncreakciót is megrendeltem. Emellett valamelyik nap olvastam, hogy végre Simone többi sorozata is megjelenik magyar nyelven. Ez számomra olyan kettős érzés, ujjongok, de emellett rettegek is. Maggie Stiefvaterrel is így voltam, a Shiver sorozatot imádom, abszolút Maggie az egyik kedvenc íróm, de a Hollófiúk megrendelésére képtelennek érzem magam…

Így hónap végén befutott még egy KKM Szeretet csomag, ami megint ajándék könyvet ígért, szóval nem hagyhattam ki.

Úgy éreztem végre Arany pöttyös téren is rá kéne erősíteni, így két könyvvel gyarapodik a gyűjteményem. Mindkettő állatos.

Az első a Kincsem. A filmet szerettem és jó régóta tervben van a könyv is, de mindig találtam kifogást. Viszont most úgy döntöttem, hogy nem halogatom tovább. A lovakat meg imádom.

A másik szerelmeim a kutyák, így a másik könyv az Egy kutya négy élete lett. A film ebből is tetszett, viszont nem szeretem a filmes borítókat, így ez a könyv ezért lett halogatva, mert az eredeti borítós elfogyott. De most rászántam magam és megrendeltem kemény fedelesben. A Percy Jackson is abban érkezik, a polcon már így is megtörik a rendszert Tammara Webber kemény fedeles könyvei. Plusz egy már nem oszt nem szoroz.

Az ajándék könyvem Maggie Stiefvater-től a Ballada lett, aminek örülök is meg nem is. Szerettem volna újabb történetet olvasni Maggie-től, de ebből kiindulva a Lamentnek jobban örültem volna. Nem baj, majd meglátjuk mi lesz az előrendeléses ajándékkönyvem, ha az sem az lesz, akkor megrendelem a Hollófiúkkal együtt.

Na és akkor térjünk ki az olvasásra… A múlt hónap végén azt írtam, hogy valószínűleg nem sikerül túl teljesítenem azt az évben már, de jelentem ez már most sikerült, hisz ~400 oldallal – két Narniával – sikerült többet olvasnom.

A hónapot a Papír hercegnővel kezdtem, amit imádtam. Majd utána Callie és Kayden történetét fejeztem be, ami már nem tetszett annyira, mint az első. Ezután kezembe vettem Colleen Hoover és Tarryn Fisher könyvének második kötetét, és nem akartam elhinni, hogy rövidebb, mint a Never, never, de legalább annyira izgalmas volt.

A Megtört herceg következett, amit talán jobban szerettem, mint az első kötetet. Végül pedig neki álltam végre várólistás könyveknek, így a Narnia krónikái első négy kötetét olvastam a hónapban.

Az áprilist még várat magára a maradék három Narniai kaland.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése