2018. február 25., vasárnap

Tammara Webber: Breakable – Törékeny


eredeti cím: Breakable • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 432 oldal • sorozat: A szív körvonalai • fordította: Komáromy Rudolf • műfaj: Young Adult, romantikus • goodreads értékelés: 4,06 • molyos értékelés: 89%


Landon Lucas Maxfield gyermekként azt hitte, tökéletes az élete, és örömmel nézett a reményteljes jövő elébe – mígnem egy tragédia szétzúzta a családját, és kételyeket ébresztett a fiúban mindennel szemben, amiben addig hitt.

Nem akart mást, csak maga mögött hagyni a múltat. Miután megismerkedett Jacqueline Wallace-szal, könnyen jött a vágy, hogy mindazzá váljon, amit a lány igényel…

Már amennyire könnyen jöhetett annak a férfinak, aki megtanulta, hogy a lélek törékeny, és hogy mindazt, amiben reménykedünk, egy szempillantás alatt elragadhatják tőlünk.



Igazából nem egészen erre számítottam, de nem bánom végül, hogy ezt kaptam. Eredetileg úgy gondoltam, hogy biztos kapok egy folytatást Lucas és Jacqueline történetéhez, ám igazából ugyanazt a történetet olvashattam el újra, csak épp a fiú szemszögéből.

Tetszett, mármint már az Easy olvasása közben is azt éreztem, de jó lenne mindezt Lucas szemszögéből is megélni. Hát most ezt kaptam, vagyis ennél jóval többet.

Lucas mellett megismerhettem Landont, akik végtére is egy és ugyanaz, de mégis más. Nagyon érdekes volt végigkövetni, hogy Landon hogyan vált Lucasszá.

Nagyon jó volt újraolvasni Jacqueline-nal közös élményeit. Furcsán más volt a fiú szemszögéből, hogyan vette észre és hogy hogyan szeretett bele a lányba.

Landon szemszögéből megismerhettem, hogy egy tizenéves fiú hogyan próbál feldolgozni egy súlyos tragédiát. Hogy hogyan halmoz hibát, hibára, emellett hogyan talál magam mellé egy barátot, aki mindenben támogatja. Apropó, ha már Boyce-nál tartok, alig várom, hogy az ő történetét is olvashassam, ami már itt figyel a polcon. Boyce… annyira imádtam a karaterét, valahogy annyira tetszett a stílusa, nem is tudom… bár bevallom nem az esetem, de haverként, tuti imádtam volna magam mellett egy ilyen srácot.

Abszolút imádtam a vég kifejlettet. És imádtam Landon Lucas Maxfieldet.

A szív körvonalai: Easy - Egyszeregy • Breakable - Törékeny • Sweet - Édesem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése