2018. február 28., szerda

Februári összefoglaló


Egy újabb hónapzáró… Hamar elrepült ez a február is. És vásárlás terén most sem bírtam visszafogni magam. Szóval a várólisták könyvek közül végül egy sem került a kezembe a hónapban, de ami késik nem múlik, hosszú még az év.

Hat új, illetve antikvár könyv, meg egy ajándék, a számokkal úgy állok, mint előző hónapban.

Na de mit is vettem?!
Először is Könyvmolyképző és Valentin napi kedvezmény… Két könyv is került a birtokomban, a kuponnak hála három.

Amit mindenképp meg akartam rendelni az nem volt más, mint Tammara Webber Sweet című könyve, keresgéltem a márkaboltba, de hamar rá kellett jönnöm, hogy bár a sorozat első két kötete kemény kötésben van meg, ezt nem tudom majd úgy a polcra tenni, hisz ebből csak puha van. Mindegy, végül megrendeltem, és izgatottan várom már Boyce és Pearl történetét.

A másik könyv pedig nem volt más mint a Flat Out Love, az első rubin pöttyös, amivel már évek óta szemezek, most pedig úgy éreztem ez egy remek alkalom, hisz a molyos rubin pöttyös kihíváshoz még pár könyvre szükségem van. Izgulok, remélem tetszeni fog.

És amit ajándékba kaptam, azt már el is olvastam gyorsan a hónapban. Mondjuk nem volt nehéz dolgom, hisz 170 oldal volt az egész. Viszont ennyire feszülten még nem olvastam könyvet, nagyon várom, hogy a folytatását is a kezemben tarthassam. Nem volt más ez mint a Never, never.

Könyvmolyképző Valenti nap letudva.

Bookline-ról is sikerült végre megszereznem azt, amit igazán szerettem volna.

Végre teljes a Narnia kollekció. És bevallom áldom az eszem, hogy végül a hetedik kötetet nem rendeltem meg új kiadásba, mivel mikor neki álltam össze bogarászni a könyveket, amikre úgy éreztem szükségem van, felleltem az egyetlen antikvár példányt abból a kiadásból ami nekem kellett. A Caspian herceg sem szívatott meg, így végre teljes a kis család, már csak olvasásra várnak a kötetek.

Narnia mellett még egy klasszikusra sort kerítettem. Megrendelt egy olyan kultusz könyvet, amit nagy sci-fi rajongóként kötelező darabnak érzek. Vicces egyébként, hogy imádom ezt a műfajt nézni, de sci-fi könyvet sosem olvastam még, hamarosan ez is változik, hisz ott figyel a polcon most már a második Douglas Addams kötete a Galaxis útikalauz stopposoknak, egyben az öt kötet. Ezzel kapcsolatban is izgulok.

És az utolsó szerzemény. Volt egy könyv, amivel már hónapok óta szemezek, végre rászántam magam, erre nem készlet hiány van a kiadónál?! Úgyhogy végül a Papír hercegnő is a Bookline-ról érkezett hozzám. Már olvasom, de az értékelés csak következő hónapra várható.



Olvasás terén sikerült túlteljesítenem a múlt hónapot bő 600 oldallal, de ez nem másnak köszönhető, mint a Trónok harcának, amiről bevallom nem szeretnék nyilatkozni, így hát nem is fogok, a sorozatot imádom, az első könyv nem fogott meg, kíváncsian várom a folytatást, azért adok még neki esélyt, de nem most.

A Törékenyt olvastam még a hónapban, illetve A fiúk, akiket valaha szerettemet, végül is, már 2 éve figyel a polcon, mondhatjuk várólista csökkentésnek. Illetve így hónap végén könnyed vasárnapi kikapcsolódásképp a Never, never is a kezembe került. Aminek így utólag nagyon örültem, bevallom nem hiszem, hogy valaha megrendeltem volna magamnak. Viszont ez a könyv is a köszönöm Könyvmolyképző könyvek közé került, eddig minden ajándékkönyvet imádtam.

Holnap már március, a hónapot a Papír hercegnővel kezdem, eddig tetszik. Valószínűleg az olvasott oldalak száma, nem fogja elérni ezt a számot, de igyekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése