2018. január 31., szerda

Januári összefoglaló


Ez ilyen hónap zárós bejegyzés lesz, tervezek ilyet minden hónapra ezentúl.
2018 a változás éve. Legalábbis a horoszkópom szerint.. 🙂 Most, hogy jobban szemügyre vettem a vásárlási listám, nem is panaszkodhatok, hisz 7 új, illetve antikvár könyv került fel a polcomra.

A Narnia sorozat első három kötetét még anyukámtól kaptam 2007-ben, amikor kórházba kerültem, ígérgette, hogy a többit is megkapom, de végül nem lett belőle semmi.
Lassan viszont C. S. Lewis klasszikusának minden kötete felkerül a polcomra, hisz a hétből már öt megvan, mivel a hónap elején sikerült 2007-es kiadást szereznem az ötös és hatos részből.

Volt még egy hiánypótlásom, ami a Twilight kötet volt, kölcsön könyvként olvastam, saját példányom sosem volt, és mivel olvasásra fogékony unokahúgom egy ideje rágta a fülemet, végre Stephenie Meyer nagy sikerű sorozata is teljessé vált.

A rubin pöttyök mostanában nagy kedvenccé váltak nálam, a hónapban Jessica Sorensen két kötetével gazdagodott a polcom, az első tudatos vásárlás volt, a második meg spontán könyvesbolt látogatás során került a kosaramba. Az első kötetet már olvastam, kíváncsian várom a folytatást.

Sokadik nekifutásra a Csontvárost is befejeztem a hónapban, bevallom engem egyenlőre nem varázsolt el, de majd ha a Hamuvárost is elolvasom, talán változik a helyzet, hisz ezzel is gyarapodott a magángyűjteményem a hónapban. Kritika még nem született, hagyom ülepedni a sztorit, hátha akkor valami értelmes véleményt alkothatok róla.

Decemberben Tammara Webber a kedvenc íróim közé került, így alig vártam a fizetést, hogy megrendelhessem az Easy folytatását, bár bevallom, nem egészen erre számítottam a második kötetben, de amint végzek vele, úgyis mesélek.







Olvasás terén már nem haladtam meg az elvárásaimat, de nehéz visszarázódni. Három könyvet olvastam a hónapban, összesen 1078 oldal van a hátam mögött, ami annyira nem is rossz teljesítmény. Bár rendelési terveim vannak februárra is, mivel biztos lesz Valentin napi kedvezmény és annak eddig még sosem tudtam ellenállni, de a várólistám is csökkenteni kellene lassan, így próbálok nem túl sok új izgibbnél izgibb kötettel gyarapítani a polcomat. Remélem következő hónapban is sikerül majd legalább ennyit, vagy sokkal több könyvet elolvasnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése